مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-19اجتماعي

آسیب سیلاب به 80 درصد از مدارس غرب پلدختر


مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر با اشاره به آسیب سیلاب به 80 درصد از مدارس غرب پلدختر، گفت: برخی از مدارس این شهر در انتظار بازسازی باقی مانده اند.

- محمد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش، اظهار داشت: کارهای بزرگی در این زمینه در شهرستان پلدختر انجام شده و 78 نفر مشمول استخدامی علاوه بر تعیین تکلیف، برنامه ریزی شده در سطح شهر پلدختر به کارگیری شوند.

وی، افزود: هم اکنون فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی مدارس شهرستان پلدختر مشکلاتی دارند که انتظار می رود این مشکلات با کمک اداره کل آموزش و پرورش، نوسازی و نماینده مردم در مجلس رفع شوند.

مدارسی که در انتظار بازسازی مانده اند مدیر آموزش و پرورش پلدختر، گفت: مدرسه دو طبقه نیمه تمام واقع در پشت جایگاه سوخت چاغروند در شهر پلدختر با 70 درصد پیشرفت فیزیکی مدتی است به دلیل شکایت جهاد کشاورزی ساخت و عملیات اجرایی آن متوقف شده که با رأی دادگاه شکایت آن رفع شده اما به علت کمبود اعتبار رها شده و خوف آن می رود که این مکان به محل بزهکاری تبدیل شود.

شفیعی، افزود: تکمیل این مدرسه از آن جهت حائز اهمیت است که می توان از آن به عنوان درمانگاه فرهنگیان و خانه معلم استفاده کرد از طرفی ساکنان کوی نیکان شهر پلدختر فاقد مدرسه هستند و دانش آموزان این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب سیلاب به 80 درصد از مدارس غرب پلدختر

آسیب سیلاب به 80 درصد از مدارس غرب پلدختر